حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در مراسم تقدیر از فعالان راهیان نور ارتش در خوزستان گفت: باید با تلاش و تبحرخاصی بر سرعت، شتاب، کیفیت و کمیت کارها در حوزه راهیان نور بیافزاییم.

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:کسانی که در مسیر حرکت نورانی راهیان نور هستند، در بازاری به سر می‌برند که همه‌اش سود است.

وی افزود: خدا را شاکریم که در مسیر حفظ راه شهدا و یاد و خاطره ایثارگری‌های دفاع مقدس قرار گرفتیم. بسیاری نتوانستند در این راه همراه شوند و باید این حضور را پاس بداریم.

نماینده ولی فقیه در ارتش با تاکید بر این که باید بر سرعت، شتاب، کیفیت و کمیت کارها در حوزه راهیان نور بیافزاییم،افزود: کار بزرگی که در راهیان نور انجام می‌شود، از کارهایی است که اهمیت خود را در طول زمان نشان می‌دهد. حتی گاهی اهمیت برخی کارها وقتی به تاریخ تبدیل می‌شوند معلوم می‌شود. همچون عاشورا که بعد از سال‌ها اهمیتش برای اسلام معلوم شد.

وی تاکید کرد: راهیان نور از جنس کارهایی است که عظمت خود را ده‌ها سال بعد نشان می‌دهد، اما معلوم است که کاری بسیار مهم، اثرگذار، ریشه‌دار و انسان‌ساز است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تقدیر از همه دست‌اندرکاران راهیان نور اضافه کرد: همکاری در این راه کاری است که آثارش در زندگی فردی و اجتماعی همه شما خود را نشان می‌دهد. لازم است از همین حالا کمر همت ببندیم و با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف کار، برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم.

گفتنی است در این مراسم از فعالان راهیان نور ارتش در استان خوزستان تقدیر به عمل آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   ,